tiistai 15. marraskuuta 2011

15.11.

Nostalgia jatkukoon. Tänään tajusin, että jumalauta:

tasan kuukauden päästä olen 24-vuotias.

Jos musiikkia on uskominen – ja sitähän on – niin minun pitäisi olla vain onnellinen päästessäni eroon tämänhetkisestä iästäni. Blink-182:n mukaan nobody likes you when you’re twenty-three ja elämäni mies tunnustaa, kuinka a decade ago, I never thought I would be at twenty-three on the verge of spontaneous combustion. Huhhuh.





Ikäkriisiä ei ole odotettavissa niin pitkään kuin Tomi voi muistuttaa minua siitä, että ainakaan sä et oo kolmekymmentä. Ja oli ikä mikä tahansa, joudun laskemaan jokaisen ikäutelun jälkeen erikseen, miten vanha olinkaan. Kakskytjotain.

4 kommenttia:

  1. Haluunks mä ees tietää, miten vanhaksi sä oot luullu mua aikasemmin...

    VastaaPoista
  2. Tämä voi olla hiukan kummallinen kysymys, mutta, kirjoittelitko joskus muutama vuosi (muutama my ass, sanotaan about 10 vuotta) sitten Demin incubus threadissa? Löysin tämän blogin tänään ja tuli sellanen fläsäri että heeeetkinen, vaikuttaa tutulta!

    VastaaPoista
  3. Voi kyllä! Morjensta pöytään!

    VastaaPoista