tiistai 6. syyskuuta 2011

NYT ON HOMMAT ISOILLAAN

Mun viime päivien lempilausahdus on ollut "no nyt on hommat isoillaan", koska ne on. Niin isoina, että otsikko piti kirjoittaa caps lockeilla. Jopa niin isoina, että näiden asioiden yhteydessä on suotavaa käyttää enemmän kuin yhtä huutomerkkiä.




Eva ja Manu esiintyvät Taratatassa. Taratata on ranskalainen tv-ohjelma, jossa bändit esittävät livenä viimeisimpiä tuotoksiaan. Mun silmissä ohjelma on aina ollut sellainen patonginpopsijoiden Jools Holland.

Ai niin, samassa lähetyksessä esiintyy myös Red Hot Chili Peppers.

Huutomerkkiluokitus: !!!




Ekan musavideonsa julkaissut Satellite Stories hilpasee reilun viikon kestävälle Keski-Euroopan rundille. Kiertue starttaa 16.9. (tietenkin) Berliinistä ja päättyy 25.9. Heimatiin. Miks näitä poikia ei oo vieläkään sainattu?

Vai onko? Ehkä kysyn paikan päällä. Olen itse Berliinissä noihin aikoihin.

Huutomerkkiluokitus: !!


Demo by Sans Parade

Minä ja Slow Show -Juhani ollaan kerrankin jostain samaa mieltä. Jo siitä voi päätellä, että kyseessä on tajunnan räjäyttävää matskua. Markus Perttula asialla. Lukekaa loput Juhnulta, turhaan minä yritän sanoa samoja asioita eri sanankääntein.

Huutomerkkiluokitus: !

Et emmä tiiä. Mun suurin saavutus täs viiden päivän sisällä on, että sain farkut jalkaan ja uskaltaudun tänään Krunikan ulkopuolelle.

2 kommenttia:

  1. Perttula on taas totuuden äärellä musiikillaan. Mut ollaanko me tosiaan näin eri sivuilla siitä mikä on 'hyvää'? :( Sans Parade on ainoa risteys jossa meidän tiet kohtaa. Kyllä huomaan ite olevani sun kanssa aika usein samaa mieltä - se ei taida sit vaan toimia toiseen suuntaan :D

    VastaaPoista
  2. Shagtasticin jälkeen mä en oo varma enää mistään...

    VastaaPoista